Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 februari 2015

Nytt försök

Nu tänker jag göra ett nytt försök med bloggen, mest bara för att jag ska ha något att göra på dagarna. Jag klättrar snart på väggarna och känner mig fångad i en kropp jag inte längre vill ha. Jag kan inte göra vad jag vill och just nu har jag tusen projekt här hemma som jag skulle vilja få gjorda, men nästan alla innehåller för mycket rörelse och tunga lyft för att jag ska fixa det... Men, men, det kommer väl en tid efter den här graviditeten också. Men nu så här i efterhand så var den förra graviditeten en dans på rosor jämfört med den här, då hade jag ju bara problem med mina fingrar.

Idag var jag i och hämtade ut en gratis "start-box" på maxi och åkte sedan på meri för att hämta ut min julklapp från jobbet, jag hade svårt att välja men tog till slut ett armband och halsband från snö.
Tove har varit på förskolan några timmar idag och lekt och jag har bara slappat i soffan och sovit en del då jag knappt har kunnat röra mig idag.

Nu blir det middag för mig och Tove, det får bli något från frysen då Peter inte kommer hem ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar