Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 16 juni 2015

...

Inte mycket tid till att blogga nu.
Oscar är inne i en period då han inte är så nöjd sin vakna tid och dagtid har han svårt att slappna av och sova längre än 30 min om det inte är i bilen eller vagnen. Sover hela nätter däremot så jag antar att man inte kan få allt.
Tove har sommarlov men då Oscar har varit lite kinkig så har inte hon och jag kunnat göra så mycket tillsammans, men hon går iaf på simskola varje dag nu i två veckor framöver, det är något som hon tycker är superroligt!
Annars då... Jag har skitont i axlar och skuldror, även nacke, men antar att det beror på dålig hållning då jag ammar. Så jag får väl försöka tänka på det framöver.
Innan simskolan idag ska vi till mitt jobb och tacka för presenten som Oscar fick när han föddes, ett presentkort som redan är uppshoppat 😉
Shopping är jag bra på, iaf till mina barn, till mig själv är det sämre om det inte gäller träningskläder förstås. Men igår fick jag iväg en beställning iaf, får se om det är något att behålla när det kommer.

Nä, nu sover Oscar, dags att fixa mig och plocka bort lite när tillfälle ges.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar