Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 6 maj 2009

ojojoj...

..nu var det länge sedan jag skrev!
Det har inte hänt så mycket den sista tiden, hela förra veckan upptogs mest av jobb och hemtenta, vilken jag tyckte var väldigt svår och tvivlar på att jag har klarat.
Sista april var vi i Slandrom hos Anette och Robban, där lektes det lekar och spelades spel, väldigt trevligt och roligt var det! Fredagen var det ju toppenbra väder, så då fick jag sitta ute och skriva tenta, det var superskönt! Provade även att slå på lite golfbollar, rätt roligt det där... Jag har alltid sågat den sporten... =S Kanske måste testa någon mer gång...

Nu har jag börjat min praktik, helt ok, men inte superrolig... Jag tror mer att förskola är min grej än förskoleklass... Men nu är ju den här veckan snart slut så då är det bara en vecka kvar. Och efter praktiken så är det bara TRE veckor kvar till examen!!!! Jag ser ett slut på de här 3.5 åren!!! JIPPIE!!!!!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar