Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 9 juli 2009

PRAG!!

Prag var helt underbart och superroligt! Har massor med bilder jag vill visa, ska visa några, men vill ni se fler får ni kika på Facebook. =)
Det var Anna, Johanna och Catharina jag åkte med, på den här bilden är vi på väg ut på lite middag och öl förstås, har aldrig druckit så mycket öl någon gång som jag gjorde dom dagarna i Prag. Igår när jag skulle dricka min favorit cider hos Peter så tyckte jag inte ens att den var god, den var så söt! Är det en följd av allt öl? Kanske.

Hela staden var helt otroligt fin, massor med fina hus och byggnader. Vårt hotell var vi väldigt nöjda med och trivdes väldigt bra där. Jag shoppade ganska mycket i Prag, en del saker var billiga, en del dyra och en del saker kostade precis lika mycket där som dom gör i Sverige. Jag har iaf alkohol så jag klarar mig ganska länge nu =)
Vi var där torsdag-söndag, jag tror att man kanske skulle behöva ca 2 dagar till för att hinna se och göra allt man vill hinna med när man är där.
Imorgon bär det av till Vansbro och Vansbrosimningen med Felicia, jag har gruvat mig en del, men nu känns det skoj! Det kommer en rapport därifrån efter helgen.
Jag har ju föresten jobbat på min nya arbetsplats i två dagar den här veckan, och det känns super. Jag tror iaf att jag kommer att trivas väldigt bra tillsammans med mina nya kollegor, men jag saknar redan G och I.
Läste precis att 70% av alla förhållanden drabbas av otrohet, det förvånar mig inte ett dugg... Typiskt killar ;) Närå =)
Nu ska jag packa till simningen, får inte glömma våtdräkten och startbeviset.
//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar