Lilypie Third Birthday tickers

måndag 13 juli 2009

Storsjöbadet


Idag var vi på storsjöbadet. Jag började med att simma en timme, och, JA, jag tycker fortfarande att det är skönt att simma, så vansbrosimningen skrämde inte bort mig från det, sedan åt vi lunch där, jag åt en supergod kycklingsallad. Sedan lade jag mig ute och solade och läste lite, för det var ju sol i någon timme, lyckades även slumra till en sväng. Precis som jag vaknade kom Robin och Andreas, vilka sysselsatt sig själva hela dagen, och ville att jag skulle bada med dom lite, så vi var i utomhusbasängen och lekte lite och även inne. Vi bubblade lite och sedan bestämde jag mig för att kliva upp, så jag gick och klädde på mig och satte mig och läste lite vid ett bord och efter ett tag kom de och sa att de ville hem, skönt, för då var jag nöjd efter ca 6 timmar bad.

Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan åka på Lövstabadet, jag skulle vilja sola lite.
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar