Lilypie Third Birthday tickers

måndag 7 december 2009

Ledig idag

I lördags var jag och Anna hos Johanna och hade glöggkväll, väldigt trevligt. Ganska skönt att bara sitta och umgås, spela roliga spel och äta gott! Tyvärr så fick jag en släng av magsjuka natten mot söndag, så igår, söndag, mådde jag skit, drack blåbärssoppa och åt skorpor hela dagen, så imorse när jag vaknade var min mage väldigt hungrig, men jag tar det lite lugnt med maten än så länge.
Idag har jag semester eftersom det var meningen att jag skulle operera bort min visdomstand idag, men det blev inställt, typiskt när jag ändå var inställd på det. Jag gruvar mig otroligt mycket för den operationen! Men hur som helst så valde jag att behålla min semesterdag. Så idag är det tvättning, träning, städning, julklappsinköp och spinning på schemat.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar