Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 2 december 2009

Spinning

I måndags var jag på ett 45minuter långt spinningpass och idag ett 55 minuter långt pass. Idag informerade ledaren om att det kommer längre pass framöver. Först pass som är 1.5timme långt, sedan 2 timmar efter det 3 timmar och till slut kommer ett Vasapass, det passet hoppas verkligen jag att jag kan vara med på. Skulle vara väldigt roligt att testa sig själv på något sånt, hoppas bara att det inte är den helgen vi kör tjejvasan.

Fick igår höra om några tjejer som ska starta ett personalkoperativ, ekonomisk förening... Min dröm! Jag vill också göra något sådant, vet precis vilka jag skulle vilja jobba med på min förskola, ni vet vilka ni är! =) Tror verkligen att detta är något jag vill göra i framtiden, men vet inte när...

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar