Lilypie Third Birthday tickers

söndag 29 november 2009

1:a advent

Sitter med tända ljus, har diskat och städat en del. Var även och tränade lite och idag var det skoj, det var första gången på länge som det kändes roligt att träna. Imorgon har jag bokat ett spinningpass och ser redan fram emot det passet.

I fredags var jag på stan en sväng efter jobbet, skulle kika på lite kläder till mig, men hittade som vanligt inget när jag väl ska ha något. Fixade även nytt batteri till min klocka, den har legat länge nu... Köpte mig även ett busskort, så nu tjänar jag väl några kronor per resa till och från jobbet.

Igår var jag också på stan och skulle köpa lite klappar, köpte bara en, så det känns som jag fortfarande har ALLA kvar att köpa.

Här är en bild på min paprika som jag planterade i maj, kanske snart kan plocka den och äta, har bara inte bestämt mig än vilken färg den ska ha, nu är den Gul/Grön, funderar på att vänta tills den är Gul/Röd...
Nu ska jag drick te och äta en clementin.
KRAMAR!!!

1 kommentar:

  1. Roligt att se din paprika, trodde inte man kunde plantera paprikor själv =)

    SvaraRadera