Lilypie Third Birthday tickers

lördag 21 november 2009

V. 47

Detta har varit en helt ok vecka, både på jobbet och i träningen.
Jag har inskolning på jobbet och den går superbra. I fredags hade vi planeringsdag och förskolan var stängd. På den hade vi innan fått välja två workshops på två andra förskolor på Frösön. Jag var iväg på en där jag fick lära mig lite nya målartekniker och en annan som hette Matteverkstad, där fick jag många tips på matteövningar att göra. På eftermiddagen lyssnade vi på socialförvaltningen om alla skyldigheter vi har och vår roll i det hela. Sedan pratade Resurscentrum om vilka tjänster de har som vi skulle kunna använda oss av. En väldigt bra dag!
Jag har hållt mitt träningsschema den här veckan och idag tränade jag med Felicia, vi provade på EasyLine, det var skoj, jobbigt och pulshöjande, jag styrketränade även lite och sprang på löpbandet. Sedan åt jag en sallad med Felicia som åt en kebab, mycket trevligt!!

Det var för övrigt så var det 100 dagar kvar till tjejvasan i torsdags! =)

KRAMIS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar