Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 24 augusti 2010

Förändringar

Det är många förändringar och nytt i mitt liv nu.
Jag har sagt upp min lägenhet och flyttar ut till Öd, till Peter. Det känns toppen, dels att bo i hus framför lägenhet, mycket mysigare och jag känner mig mer utvilad på något sätt här. Och jag får inte så mycket längre till jobbet heller. I och med att jag har körkort nu och kör till jobbet varje dag, så sparar jag tid. Det tar ca. 8 minuter att åka till jobbet, det kan jag leva med! =) Jag sparar ju dessutom mycket pengar då vi delar på hans hyra och jag slipper betala mina 5000kr/månad för min lägenhet.

Imorgon ska jag träffa Anna och Johanna och äta med dem. Jag tycker det är skoj att vi har fortsatt att träffas en gång i månaden sedan vi tog examen, trodde aldrig vi skulle hålla det så länge som vi gjort. Ofta säger man att "klart vi ska hålla kontakten", men det blir sällan så, hur många av dem jag gick skola med har jag inte tappat kontakten med nästan helt?

Ikväll är ytterligare en kväll då jag funderar på varför jag har slutat ta promenader? Jag tycker ju att det är så skönt. Tror jag måste försöka hitta lite bra promenadvägar här i Öd. =)

KRAMIS!!!

1 kommentar:

  1. eller så kommer du in till stan och promenixar med mig =)

    SvaraRadera