Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 11 augusti 2010

Sommaren.

Sommaren har varit toppen, dock känns det som att fyra veckors semester är för lite...
Här kommer lite bilder från sommaren:
Jag klarade först uppskrivningen och sedan uppkörningen, så det har blivit en del bilkörande den här sommaren, skoj!! Men jag tycker fortfarande inte om att parkera eller köra i stan, men det ger sig säkert.


Jag och Peter åkte till Stockholm en vecka. Det blev mycket vankande i gamla stan.

Vi hann även med Skansen och Gröna Lund. Och självklart hade vi tokfint väder alla dagar. Det var så vi önskade att det kunde bli lite sämre någon dag, iaf på nätterna då det var tokvarmt!

Kolmården!!! Är lätt det bästa jag gjort på länge, överlägset mot Skansen. Safarin var toppen och även själva parken.


Var på Stråket alla dagar utom söndagen och gick på Yran på Torsdagen, det var bra förutom att jag missade Miss Li pga de långa köerna som gick superlåååååååångsamt!
Mer bilder har jag på kameran, kanske delar med mig av dem någon gång också.
Jag är inne på andra jobbarveckan, och det har gått bra, skönt att det är lite lugnare direkt man kommer tillbaka.
Nu ska jag sova tror jag.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar