Lilypie Third Birthday tickers

söndag 6 juli 2014

Vilken helg!

Oj, vad vi har hunnit med mycket i helgen. Igår startade jag dagen med ett intervallpass, sedan skrev jag och Tove ett brev till bamse och åkte sedan iväg och postade hennes nappar till hans barn, vi passade även på att köpa biljetter till Emil på jamtli samma dag. Efter det blev det en tur till jula där Tove fick ett par skickarbyxor, det måste man ju ha när man skickar! Sedan blev det massor av jobb i huset, på nedervåningen rev de en massa och jag målade på övervåningen.
Efter det åkte jag och Tove på jamtli och Peter jobbade vidare i huset. Emil var bra, men både jag och Tove tyckte att pippi var bättre i fjol.
Idag tog vi sovmorgon till nio och sedan fortsatte arbetet i huset, de fortsatte med kök och badrum nere och jag forsatte måla uppe. Men nu är jag snart klar med att grunda allt träfärgat och ska måla med den "riktiga" färgen.
Mat på McDonalds och sedan storhandling på maxi.
I veckan blir det tre dagars jobb för mig, mer fix i huset,  ska beställa vitvaror, kakel och tapeter och SEMESTER!!!

Bjuder på lite bilder från helgen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar