Lilypie Third Birthday tickers

måndag 18 maj 2015

Mycket nöjd!

Klockan är inte ens 11.30 och jag har redan hunnit med massor idag.
Jag valde att kliva upp efter att Oscar hade ätit 6.30, han och Tove sov vidare.
Så då tog jag ett lättare träningspass med "mammamage-appen " och några rumpövningar till det. Tänkte avvakta med tyngre träning innan jag har varit på återbesöket hos bm och tills jag kommit längre i appen.
Sedan blev det en dusch med lite kroppspeeling och fotvård, nästan så det kändes lyxigt att hinna med det.
Sedan väckte jag Tove och vi käkade en frukost framför tvn och gjorde oss sedan i ordning innan Oscar ville ha mat igen. Då Oscar ätit somnade han så han fick lägga sig i vagnen och jag städade och dammsög inne.
Sedan klädde jag och Tove på oss och gick ut för att fixa lite med trädgården. Vi förberedde för pantering av blommor och smultron på två olika ställen ute, så när pappan kommer hem så går vi ut och gör klart det.
Nu har vi ätit lunch och BVC ringde precis för att avboka dagens läkarbesök, så det blir på torsdag istället.
Så resten av dagen tillägnas Tove, Oscar och en bok 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar