Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 26 maj 2015

Värdelös dag

Ett kort inlägg bara då humöret idag är på den lite sämre sidan...
Idag har jag äntligen fått iväg en beställning på lite kläder som jag nu hoppas sitter perfekt annars skulle inte jag vilja vara den som är i närheten av mig då jag provar dem... Hoppas även att jag hittar lite kläder på zmillas då jag och några från jobbet ska på personlig styling hos dem i juni. Jag ser verkligen fram emot det!

Idag och dagarna innan är dagar då jag inte har njutit så mycket av att vara hemma, det har varit sjukt långtråkigt. Och är man hemma så är det ju mest bara tråkiga saker att göra... Tvätta,städa,plocka bort osv. Att åka och handla på maxi känns, iaf idag, som det roligaste jag kan hitta på just för tillfället... 😩

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar