Lilypie Third Birthday tickers

söndag 7 juni 2009

EXAMEN 5/6-09

Veckan började med Vårruset i sundsvall. Jag sprang ca. 3.5km av 5, vilket jag är väldigt nöjd med då jag var väldigt förkyld och hade nästan ingen röst.

Det var massor med sponsorer i målområdet på vårruset, där fick vi massor av saker, bland annat: Flingor, schampo, balsam, tvål, strumpor, två DVD-filmer, hårspray, ansiktsrengörning och massor av fler saker.

På torsdagen hade vi vår sista skoldag som firades med glass på McDonalds och på kvällen var vi ut och åt middag med några tjejer ur klassen.



På fredagen var självaste examensdagen! Tårta och vin till frukost/lunch. Gruppfoton och träff på skolan med sång och musik, även en del alkohol. Sedan var det kyrkan och diplomutdelning!






Så här i efterhand måste jag säga att det har varit 3.5 fantastiska år! Jag har lärt känna massor med trevliga människor, men framför allt fyra stycken, Anna, Anna, Johanna och Catharina, det är även de jag kommer att sakna mest, men jag hoppas att vi fortsätter att umgås. Tre av dom ska jag ju till Prag med i Juli, så än är det inte riktigt slut med dem! =) Men Anna E. ska inte med till Prag, henne kommer jag sakna massor, men jag får väl hälsa på i Stockholm och hon får höra av sig när hon är till Östersund!
Jag har nog inte riktigt förstått att det är slut än, men jag blir lite tårögd varje gång jag tänker på det, jag saknar redan skolan lite...
Det blev massor med bilder här, men det gör inget! =)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar