Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 juni 2009

Nu var det...

... ett tag sedan jag skrev igen. Men eftersom jag är i änge hela veckorna så har jag ganska mycket annat jag vill hinna med när jag är i stan på helgerna.

Idag har jag iaf varit på Forex och växlat lite pengar till Prag resan som inte är allt för långt bort nu. Nu ska jag ta och packa inför ytterligare en vecka i Änge, men ska även ta fram sådant som jag ska ha med mig till Prag, för efter idag så kommer jag just inte ha mer än några timmar hemma i lägenheten innan vi åker, så jag ska förbereda lite idag så går det snabbt sen.

Funderar även på om jag ska springa Offerdalsmilen 30/6, fast den kortare sträckan. Jag tror att om det är rätt ok väder så kommer jag att göra det...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar