Lilypie Third Birthday tickers

måndag 7 september 2009

Beslutsångest

Var på stan idag efter jobbet och köpte en ny väska, sedan gick jag vidare och hittade en till väska, och jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så jag köpte den andra OCKSÅ! =S Så nu sitter jag hemma och funderar på vilken jag ska behålla, för jag ska ju förstås inte behålla båda...

Den till vänster har precis den formen och modellen jag vill ha, men då är den lite för glansig, det syns inte på bilden, plus att den var dyrare. Den till höger är lite större än jag ville ha, men annars så är den bra... Hmm...

Köpte även en cykel idag, ska hämta den imorgon =) Den blev dyrare än jag trodde... När man läser ett pris på en cykel så tror man ju att det är det som gäller, jag trodde iaf det. Men han frågade om jag ville ha det lilla eller det stora paketet? 500kr till eller 1000kr till... Och med de användningsområdena och behov jag har så blev det ju förstås det dyrare... Kanske lägger ut en bild på den imorgon.

Ska även baka muffins imorgon, någon som har något bra recept? =)

Nu är det snart spinning!


KRAM!!

1 kommentar:

  1. Den vänstra "min vänstra" var riktigt snygg!
    Vilken behöll du?
    Kram
    /Anna

    SvaraRadera