Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 8 september 2009

Tisdag.

Glömde väskan jag inte ska ha hemma idag, det blev den vänstra som åker tillbaka, använde den högra idag och trivdes bra med den =)


Här är min nya cykel, cyklade lite på den hem och det kändes bra, synd bara att jag är så kort så jag inte kan ha lyset bak på den, det sitter på stången till sadeln och jag måste ha sadeln så långt ner så lyset tar i pakethållaren... men, men...


Det här är andra omgången av muffins som jag bakat idag, den första omgången med chokladmuffins med vit choklad i blev det bara kattskit av, den andra är ett annat recept med vanliga muffins med mörk choklad i, dom är inte provsmakade än, men ser bra mycket bättre ut!

Funderade på att springa en sväng idag, men jag har så ont i huvudet, så det får bli träning på fristilen imorgonbitti istället. Och kanske cykla till jobbet =)

//Sara

1 kommentar:

  1. Och där fick jag svaret om hur det gick med väskan. Den högra var också snygg!
    Kram /A

    SvaraRadera