Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 8 september 2009

Muffins

Har ätit två muffins idag och det räcker ett bra tag. Har inte ätit mycket av sånt, kakor och bullar, på ett tag, tror det är därför jag inte mår så bra nu.
Ser redan fram emot träningen imorgon bitti, det blir lite styrketräning och lite löpträning. Ska försöka bli klar i tid så jag hinner cykla till jobbet, för det skulle vara smidigt eftersom jag ska till farmor på kalas när jag slutat jobba.

Imorgon har jag stängningen, den är alltid lika lång och tråkig den dagen, det tar liksom aldrig slut och eftermiddagen är så låååång.

Den här månaden har jag köpt ganska många saker som man inte köper så ofta känns det som... Cykel, nya löpskor, löpdress, parfym, väska, jeans.... det är iaf saker som inte jag köper så ofta =) Nästa månad blir nog billigare, för då "måste" jag ju inte köpa allt det här. Fast några saker jag skulle behöva ganska snart är gummistövlar, ny jacka och nya kängor. Jaja, det blir senare!

Nu är det Gordon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar