Lilypie Third Birthday tickers

söndag 20 juni 2010

Bilbingo

Jag vann för första gången i mitt liv för några veckor sedan. Den gången 600kr. I fredags vann jag 200 eftersom jag var tvungen att dela med två andra. Men slutsatsen är att jag har vunnit 100% av alla gånger jag varit iväg i år!
I fredags var jag dessutom till Brunflo till något öltält, helt ok, men kände just ingen och var tokhungrig ;).
Sen så har jag inte gjort just något under helgen mer än att ha kikat på bröllopet, det var liksom svårt att undvika =) Missade dessutom vännen Anna när hon var med på svt, typiskt att vi hade bytt kanal en sväng då... Jo, jag har även tvättat mina rutiga tygskor, det blev kanske inte det resultatet jag hoppats på, men de blev iaf bättre.
Även kommande vecka innebär spring från det ena stället till det andra, stress, stress, stress... Men endast 9 arbetsdagar kvar, sen semester!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar