Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 17 juni 2010

Semester

Nu är det en vecka kvar den här veckan, fyra nästa vecka och fem dagar veckan därpå, vilket blir tio arbetsdagar kvar före semester!! Men mycket att göra så jag ska försöka komma dit tidigare varje dag samt så ska jag nog jobba lite på rasterna så allt hinns med före semestern.
Annars så har jag bara två saker än så länge jag ska göra på semestern och några körlektioner. Körningen har för övrigt inte alls gått bra den här veckan, det lossnar aldrig!!! =S Blir så less!

Förutom att körningen går dåligt så verkar kläderna i garderoben krympa av att bara hänga där... =( Fast det är jag inte förvånad över, jag har ju inte tränat något alls på nästan 5 månader... Men jag hoppas fortfarande på att knät ska bli bra så jag kan springa en del i sommar.

Nä, nu tror jag att jag ska vika lite tvätt och sedan sova!


KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar