Lilypie Third Birthday tickers

måndag 18 oktober 2010

Dålig...

Jag har varit riktigt dålig sen i onsdagsnatt. Har fått problem med kristallerna i innerörat, igen... Vilket gör att när jag rör mig, speciellt då jag har legat ner ett tag, så snurrar allt och jag bara kräks, HUR mycket som helst! Men nu har jag varit ganska bra sen i lördags, men det kommer och går. Enligt läkaren kan det sitta i upp till två veckor, men jag är iaf tillbaka på jobbet, det känns ju inte bra att vara borta för länge från jobbet på något sätt.

kikade iaf en sväng på barnvagnar i fredags, men hittade just ingen jag ville ha. Vet inte riktigt vad jag VILL HA, vet bara vad jag INTE VILL HA. Efter 8 år i förskola så har jag ju testat ganska många vagnar, och jag vill inte ha en som har tre hjul, då de är ostadiga och väldigt svåra att köra med en hand, då de då kör vart de vill och jag vill absolut inte ha en med små hjul någonstans, inte fyra små och inte två små, NEVER! Prova kör dem i lite snö, inte alls lika smidigt som dem med stora hjul, de små hjulen blir ofta fulla med snö och fastnar. Men detta är ju bara mina åsikter och det är ju jag som ska ha vagnen. =)

Nu tv.

//Sara

1 kommentar:

  1. hoppas du mår bättre! Ja, köp inte en vagn som andra säger är bra.. prova prova... Kram AS

    SvaraRadera