Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 19 oktober 2010

Lite sliten

Jag blir lite sliten av att sova dåligt varje natt... Vaknar ca. 5-6ggr för att fingrarna har domnat och gör fruktansvärt ont, vaknar för att jag är kissnödig och vaknar för att jag är täppt i näsan, allt detta VARJE natt... Börjar bli less nu, inte så konstigt att jag inte har någon ork till något längre...

Var till tandläkaren idag och drog en visdomstand, blev bedövad och drog tanden, allt på 5minuter! Även hon i receptionen varförvånad över att det gick så fort "Har du verkligen dragit en tand redan?" Ja... =) Tandläkare måste tjäna bra med tanke på vad de tog för de där 5 minuterna fast det blev ändå MYCKET billigare än vad jag trott, så då passade jag på att tanka, det blev dyrare än tandläkaren.
Efter krokomsbesöket åkte jag till lägenheten och städade ur kyl och frys, diskade alla plåtar till ugnen och slängde lite saker, ska bli så skönt efter tisdag då jag är av med lägenheten, om städningen blir godkänd.

Nu lite alvedon och tv.

//Sara

2 kommentarer:

  1. Vart går flytten? Det är så skönt att "bocka av saker" som att lämna en gammal lägenhet bakom sig :)
    Kram/Anna

    SvaraRadera
  2. Flytten går till Marieby. Ja, eftersom man blir klar med varje sak så känner man sig mer och mer färdig och ett steg närmare målet =)

    SvaraRadera