Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 2 november 2010

Jobbigt...

Just nu avundas jag alla som har haft lätta graviditeter, utan några som helst besvär.
Jag sover inget på nätterna längre, fingrarna domnar och gör fruktansvärt ont efter jag sovit ca. 30 min, då måste jag upp och gå för att det ska bli bättre, och så håller det på hela nätterna. På dagarna är fingrarna helt bortdomnade och gör ont. Rätt som det är så går det en "stöt" genom fingrarna som gör väldigt ont, jag har ingen kraft i händerna, kan inte ens dela min mat alla gånger, kan inte hyvla ost eller klämma ut messmör på min smörgås... Det positiva är ju att eftersom jag knappt kan äta så lär jag ju inte gå upp så mycket i vikt =) Det är även skönt att veta att detta är MITT bekymmer och att bebisen inte mår dåligt av det.
Men om jag iaf fick sova på nätterna så skulle jag nog klara av smärtan under dagarna bättre... Andra dagen jag är hemma från jobbet nu, ska till läkaren senare idag och hoppas på något slags mirakel.

Nä, nu måste jag vila lite för att orka åka in till stan.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar