Lilypie Third Birthday tickers

måndag 15 november 2010

Staden

Idag har jag varit i staden. Skulle träffa Jessica, Anders och Alicia en sväng, sprang även på Calle då så han följde med oss på stan en sväng. Jag har iaf fått klart en julklapp till, och ska försöka bli klar ganska snabbt, mest för att det är skönt att vara klar, men en väldigt stor anledning är att jag HATAR att slå in paket och handlar man tidigt så slår de in paketen åt mig. =)
Var även på gallerix och handlade lite saker till min scrapbook som jag har tänkt att jag ska göra åt mini. Tänkte börja lite smått nu innan h*n föds med ultraljudsbilder och kanske någon magbild. Men jag är absolut inte en av alla som tagit foton på min mage varje vecka, så något sådant finns inte, det finns inte en enda bild, men jag tänkte att jag kanske tar någon bild nu framöver.
Imorgon ska jag på stan igen, ska försöka handla någon klapp till och ska till läkaren. Får se om jag blir fortsatt sjukskriven. Vet egentligen inte vad jag vill. Får jag gå tillbaka och jobba så känns det väldigt bra, då har jag något att göra, plus att jag trivs bra med mitt jobb. Blir jag sjukskriven så känns det också helt ok. Dels för händernas skull, men jag känner verkligen att jag sparar på min rygg när jag är hemma, även om det är sjukt tråkigt att gå hemma så mycket helt själv. Så jag får se imorgon hur det blir. Sen efter läkaren ska jag till förskolan och förbereda ett samtal jag har på torsdag med föräldrar, sen ska jag även gå på ett kvällsmöte. Så morgondagen kan nog gå ganska fort.

Nu kommer snart Felicia hit på lite te och fika.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar