Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 18 november 2010

Lite obehagligt

Det är lite obehagligt när minin är och "krafsar" i revbenen, men i övrigt så är det en rätt behaglig känsla. =)
Var iaf till läkaren i tisdags och hon sjukskrev mig till den 29/12, och från den 30/12 har jag ju havandeskapspenning, så inget mer jobb för mig på väääldigt länge nu. Både tråkigt och lite skönt, tycker jag nu iaf, men det här innebär att jag blir hemma i 4 månader innan minin kommer, jag tror jag kommer att vara väldigt less redan innan jag går på havandeskapspenning. Läkaren skulle även skicka en remiss till ortopeden så får de kika på mina händer, så blir det op. så har jag ju iaf något att göra =)
Idag ska jag plocka ihop lite hemma sen ska jag på jobbet och ha mitt sista utvecklingssamtal på väääldigt länge.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar