Lilypie Third Birthday tickers

lördag 13 november 2010

Lussebullar

Idag har jag bakat lussebullar, dom blev ganska goda, men kanske inte finast.. Men det gör inget, jag är nöjd iaf! =)
Nu på kvällen har jag mest slappat framför tvn samtidigt som jag kikat på hur magen rör sig. Ganska häftigt att man ser på utsidan av magen att en liten mini rör sig där inne. Kikar iaf fortfarande på vagnar, har inte riktigt bestämt mig än, men ska nog snart göra det.
Köpte föresten clementiner på ICA maxi igår och dom var supergoda, åt 5st igår på ett par timmar och idag har jag ätit några med =) Köpte även Move till ps3 igår, riktigt roligt tyckte vi, men måste nog öva lite mer.

Får se nu vad resten av kvällen bjuder på!
Har föresten gjort min julspellista på spotify i helgen!

KRAM

1 kommentar:

  1. Åhh en spotify jullista! DET ska jag med göra :) Julemys!!

    SvaraRadera