Lilypie Third Birthday tickers

måndag 29 november 2010

Tror det blir en bra vecka!

Eftersom det är så kallt ute så blir det väldigt mycket tid inne, som idag. Den här dagen har jag kikat på ca. 10 Beverly Hills-avsnitt, adventspyntat, då vi inte hann det igår eftersom vi fick för oss att åka till IKEA, städat lite och tvättat lite. Imorgon ska jag handla och lämna ytterligare några papper till jobbet, pappersjobbet tar aldrig slut!
Igår på IKEA hittade vi iaf det som vi skulle ha sist vi var dit, men som då var slut, det blir bra tror jag. Men inget är ihopskruvat än, men det blir nog till helgen. Jag tror tyvärr inte mina fingrar och händer klarar av det. Vilka för övrigt har varit sämre den senaste veckan, har haftmer ont på dagarna och sover sämre på nätterna, vaknar ca. 10ggr/natt pga händerna... Fick bra från ortopeden iaf, 2 månaders väntetid på en undersökning, vilket då gör att jag har ca. 1 månad kvar av graviditeten, så det lär ju inte bli något ingrepp hoppas jag, utan jag får hoppas att det går över av sig själv efter minin är född.
Fick även inbjudan till föräldragrupp idag, tors. 9/12 börjar det på Z-gränd, men jag vill ju helst av allt gå på frösön, men så länge jag inte hör något från dem så behåller jag min plats på Z.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Kul! Vem är det som håller i gruppen då? Vi ska också på föräldragrupp den 9:de =)

    SvaraRadera
  2. Det är Karin som har skrivit under inbjudan, så jag antar att det är hon.

    SvaraRadera