Lilypie Third Birthday tickers

måndag 22 november 2010

Måndag

helgen har varit bra, har inte gjort så mycket, fått lite besök och hälsat på lite folk, gått på stan och slappat.
På helgerna känner jag mig ännu mer rastlös än vad jag gör på veckorna, så till helgen måste jag hitta på något tror jag, kanske baka lite...
Idag ska jag in till stan, kika runt lite, kanske kolla lite mer på barnvagn. Tror iaf inte att jag tänker köpa någon på BarnensHus, tycker det är otroligt dålig service där... Antingen packar de upp varor och har inte "tid" att svara på frågor eller också så står 8pers och kikar på en ny barnvagn som någon instruerar... Men ingen bryr sig om de kunder som faktiskt är i butiken och är intresserade av att köpa en vagn, och jag tänker inte skrika ut att jag behöver hjälp, det är ju DE som ska visa att de kan sin sak och är intresserade av att sälja något.

Nä, nu stan med farmor lite.... Hoppas mitt tålamod räcker till.. =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar