Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 12 oktober 2010

Tråkigt att flytta

Inte att flytta egentligen utan allt kring själva flytten. Idag hade jag planer på att göra underverk i lägenheten, men efter en timmes plockande och packande sa min rygg upp sig. Det känns så misslyckat. Eftersom jag inte orkar något längre så tar ju ALLT 100år längre tid än vad det borde. JAG BLIR ALDRIG KLAR MED FLYTTEN!!
Jag ligger efter med allt känns det som nu... Flytten går segt, träningen hinner jag aldrig med eller orkar med, mat lagar jag aldrig, uppgifterna som ska göra i kursen jag går är helt bortprioriterade och uppackningen av lådorna går inte alls...

Har inte en bra dag idag...
Och som pricken över i:t så domnar mina händer och fingrar bort hela tiden, karpaltunnelsyndromet brukar tydligen kunna visa sig under en graviditet, och oftast försvinna efter barnet är fött, så det hoppas jag på.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar