Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 9 maj 2013

Ledig torsdag

Började denna lediga dag med att kliva upp 6.30 för att vara lite chaufför åt mina mostrars män som skulle med ett tåg. Behövde inte åka till änge, de tog sig själva till stan men kunde inte ha bilarna parkerade på tågstationen hela helgen. Så snäll som jag ALLTID är så ställde jag upp =) Jag passade även då på att åka och träna lite, så när klockan var 8.40 hade jag kört ett 30 min långt intervallpass på löpbandet, samt kört rygg, axlar, ben/rumpa. Känner redan nu att jag inte kommer att kunna gå eller röra överkroppen imorgon... Men det är ju bra, då lär jag ju ha gjort något rätt iaf.

Sedan handlade vi inför helgen, gjorde några ärenden, åt lite tårta, åt god middag samt förberedde lite god fruktsallad med ananas, äpple, melon och vindruvor.
Tog sedan en promenad på 7.5km. Men jag bli lite fundersam på runkeeper, känns inte som att tiden stämmer med den "riktiga tiden. Alltså om den säger att jag har varit ute i 60 minuter och jag kollar på klockan på mobilen så har det gått typ 1tim och 10minuter. Men detta ska jag kolla upp under mina kommande promenader. Jag vet iaf att sträckan stämmer och det är viktigast för min nu när  jag ska gå 25mil. Känner mig lite stressad över det, får se i slutet av maj hur långt jag har kommit och får väl då räkna ut hur många mil jag måste snitta/vecka under juni för att klara det.
Iaf, när jag kom hem sedan så blev det vatten och fruktsallad, supergott!!

Imorgon är det jobb och sedan helg! Men det har även den här veckan varit skönt med en ledig dag, kanske måste ha det oftare =)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar