Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 17 juli 2013

Semester!

Oavsett väder så kan jag säga att den här semestern är väldigt välbehövlig, iaf för mig, jag hade verkligen inte orkat arbeta en dag till. Men nu är det ju även så att jag är väldigt nöjd med vädret så långt. Helt ok förra veckan som även bjöd på två dagar då jag låg och pressade på altanen och dessa dagar i Rättvik har varit riktigt bra. Igår låg vi och solade och badade hela dagen och grillade sedan till middag, efter det gick vi och hälsade på våra grannar från öd, vilka var i stort sett de första människor vi såg när vi kom till Rättvik.
Idag har vi varit runt och kikat lite med  bilen, åt lunch på stan och nu solar vi och badar. Dock inte lika fint väder idag, lite mulet, men väldigt varmt.

Tänkte kanske ta mig iväg på en liten löptur efter maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar