Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 31 juli 2013

Semester

Jag har verkligen semester från allt just nu, förutom familj och vänner. Vilket känns bra på ett sätt, att jag inte har semester från dem, men det lite tråkigare är att träningen och kosten har fått komma i andra hand.
Men det ska det bli ändring på från och med imorgon. I 30 dagar ska jag nu testa något som heter fitnesskampen. Där får jag veta hur jag ska äta och träna. Jag hoppas ju så klart på att gå ner lite i vikt, men mest hoppas jag att jag kan få bra tränings- och kostidéer för ett bra och hälsosamt liv. Då det bara är i 30 dagar kan man ju inte förvänta sig några mirakel, men kanske en putt i rätt riktning.
Så nu ska jag försöka följa det programmet så gott det går, men jag ska lägga in några löppass eftersom jag har kommit igång med det och tycker det är roligt, plus att jag har ju min semesterutmaning, att springa 5km på en tid jag är nöjd med, kvar att slutföra.

Imorgon startar allt och jag är lite lagom laddad.

2 kommentarer:

  1. Hejja! Hoppas att du tycker att det är kul och att maten är bra. Jag träffas gärna någon dag för att se hur de har lagt upp det,om det är något för mig och om jag klarar av kosten.

    SvaraRadera
  2. Tackar. Klart vi kan ses något och jag kan visa och berätta lite mer hur upplägget kring mat och träning ser ut.

    SvaraRadera