Lilypie Third Birthday tickers

lördag 3 augusti 2013

Tredje dagen

Tredje dagen i fitnessfighten är snart klar, har bara ett mellanmål kvar idag.
Hur går det då?
Jo, helt ok. Maten är ok, men jag är konstant sugen på godis eller något annat jag inte ska äta. Och upplägget är ju att äta sex gånger per dag, men jag har hoppat ett mellanmål varje dag, tiden räcker liksom inte till.
Träningen känns så där tycker jag. Lite för lätta övningar jämfört med vad jag brukar köra. Ja, svettig blir jag, men det är i stort endast pga av cardion man gör före och mellan styrkeövningarna. Jag är ju van att bli dyngsur av svett både pga cardioträningen OCH styrketräningen. Men upplägget kanske måste vara så här för att orka träna varje dag i 30 dagar. Jag kör på ett tag till för att se vad som händer, annars kanske jag lägger upp passen själv lite mer än vad jag redan gör.

Nu ska jag och Tove mysa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar