Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 20 augusti 2013

Resultat dag 20

-Dagens resultat är:
Vikt: -3kg
Midjemått: -4cm

Vikten är jag nöjd med, men varför händer det inte mer runt magen?
Jag är hårdare med kost och träning än vad många andra är som är med i fitnessfighten, men får ändå ett sämre resultat. Väldigt orättvist tycker jag!
Och sen alla som gnäller över sina kroppar, kroppar som jag är nöjd om jag fick vilken dag som helst... Nä, orkar inte ens gå in på det.

Fisk till middag och träning ikväll, får köra hårt de sista 10 dagarna!

Jag är iaf nöjd att jag gör detta och ser hur jag ska äta och får massor av tips på träning!

4 kommentarer:

  1. Hejja dig! Du ska se att det händer mer snart, jag tror på dig! Och nu när du har recept som du ska äta och schema hur du ska träna så kan du alltid följa det en månad till om du inte är nöjd.
    Men jag tycker du ska vara nöjd, -3 kg och -4 cm runt magen, det är stort!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jo, jag är nöjd med vikten, men tycker bara att det är så orättvist att en del ska ha så lätt att gå ner i vikt...
      Jo, jag fortsätter nog ett tag till när det här är slut, men kanske inte lika strikt.

      Radera
  2. Tycker du är skitduktig!
    Alla är vi olika. Vissa får kämpa hårdare än andra för att tappa i vikt, men jag tror att det kommer bara säga PANG så kommer du tappa ännu mer.
    Mailade du dom och frågade?
    Jag fortsatte ju att gå ner efter FF när jag började äta mer som vanligt.
    Men nu äter jag enligt FF igen bara för att jag mådde bättre då. Men inte lika strikt till helger och så tänkte jag.

    SvaraRadera
  3. Ja, jag mailade dem och de tyckte inte att det var något konstigt med det och en helt normal siffra och att jag bara skulle fortsätta följa kost- och träningsprogramen. Jag hoppas också på att det fortsätter lite till efter den här månaden, men tänker nog inte vara lika strikt som nu.

    SvaraRadera