Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 28 augusti 2013

Fitnessfighten

Nu är vi inne på dag 28 och det är bara två dagar kvar. Och hur tycker jag att det har gått än så länge då?

Jo, det har varit helt ok. Jag har tränat bra många fler pass under den här månaden än vad jag trodde att det skulle bli, dock har det varit glesare sedan jag började jobba än vad det var när jag var ledig. Som mest så har jag fått till 12 träningsdagar i rad, mestadels gympass, men även några hemmapass har det blivit under månaden. Men jag rekommenderar att träna på ett gym med cardiomaskiner och vikter då det underlättar, men det fungerar hemma med. Dock känner jag att det inte tar lika bra.
Kosten har gått riktigt bra och är lätt att följa. Men jag trodde att sötsuget skulle försvinna efter ett tag då inte en gnutta socker har slunkit ner, men nej då! Jag är fortfarande lika sugen på choklad, lösviktsgodis och framför allt BEN&JERRYS GLASS!! En sådan blir det när det här är klart!
Fast jag tänker inte alls gå tillbaka att äta som jag gjorde innan, men jag tänker tillåta mig att äta det jag är sugen på, fast inte varje dag och i rätt storlek på portionerna. För nu vet jag hur jag kan äta för att må bra och ha mycket energi utan att bara äta onyttiga saker och för stora portioner för få gånger per dag.

Jag tänker fortsätta, fast i min egen variant.

I helgen får ni mitt slutresultat, som jag tror att jag kommer att vara nöjd med om det inte händer något konstigt de sista dagarna... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar