Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 3 september 2013

Mina resultat

Många tyckte jag var dum som började med något sånt här under min semester, men för mig var det ett måste för att lyckas och få till den tid som kost och träning krävde i början. Så de första 19 dagarna gick väldigt bra och sedan började vardagen... Men i och med att jag lyckades få till en bra start på den här månaden så gick det över förväntan, även om några träningspass uteblev.

Jag har alltid tränat ganska mycket, men sällan fått de resultat jag önskat, så jag startade den här månaden med förhoppning om att lära mig att äta rätt och få tips på hur min träning ska se ut.
Och detta har jag fått. Kosten är inte alls svår och är något som jag tänker fortsätta med, men kanske inte riktigt lika strikt som det varit under den här månaden.
Träningen tyckte jag till en början var lite mesig då jag var van att lyfta tungt och springa runt 5 km. Men efter ett tag så insåg jag att för att orka träna varje dag så var detta ett bra upplägg samt att jag snabbt märkte att jag blev starkare och mer uthållig vilket var väldigt motiverande.

Jag var helt klart missnöjd många gånger under månaden då jag läste om dem som fuskade med kost och träning men ändå hade fått till mycket bättre resultat än mig. Men då jag aldrig har haft lätt att gå ner i vikt så är jag nöjd med mina resultat.

Vikt: -4kg
Midjemått: -7cm
Vilopuls: -13slag

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!! Jag tycker du ska vara nöjd, 7 cm är väldigt mycket! Nu får vi hålla tummarna för att det ska gå bra för mig med... dag 3 och mitt hopp börjar redan dala..

    SvaraRadera