Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 18 september 2013

Jävla skitförkylning!

Ja, nu är hösten här.
Och jag blir som vanligt förkyld, och det brukar sitta i hela hösten. Det är så tråkigt. Nu jobbar jag ju, borde nog egentligen inte, men det finns ju ingen läkare som sjukskriver för lite förkylning, så det tänker jag inte ens kolla upp...
Idag har det känts som om mina bihålor ska sprängas, och inte bara när jag går, utan ett konstant tryck i dem som gör så jävla ont. Men efter att under årens lopp ha kollat upp mina bihålor ett ex antal gånger hos läkare och endast fått medicin några få gånger, så är inte det något jag tänker lägga ner tid och energi på...

Jaja, det är väl bara att härda ut. Just nu längtar jag efter en lång promenad och ett riktigt hårt träningspass. Har ju inte tränat en enda gång den här månaden och det kryper i kroppen, JAG VILL TRÄNA NU!

1 kommentar:

  1. Jag har hört att nässköljning ska vara bra, du kanske ska prova det? kan vara bra för dina bihålor.

    SvaraRadera