Lilypie Third Birthday tickers

lördag 14 september 2013

Något nytt

Just nu känns det som att i stort sett alla har något nytt framför sig...


  • ALLA ska ha barn eller nyss fått
  • Många köper hus
  • Många byter jobb
  • Några har kommit in på utbildning
Roligt för alla dom, det tycker jag verkligen, måste dock erkänna att jag blir jag gladare för vissa än för andra, alla som längtat, väntat och kämpat är sååå värda detta.
Jag har ju avverkat alla punkter förutom att köpa hus, så det får väl bli vårt nästa mål =) Lätt som en plätt! Fixar det nästa vecka. Eller?! Nä, så blir det nog inte, men en ny bostad står högt på önskelistan.

Ja, vart vill jag komma med detta inlägg då. Jag vet inte riktigt. Men jag kommer ihåg känslan att vara gravid och att få Tove, vilket inte slår något. Att få det där jobbet man har sökt är en underbar känsla. Att äntligen komma in på en utbildning man har sökt och vet att man vill jobba med ger en enorm trygghetskänsla för framtiden.

Ni har alla något roligt, spännande, underbart och nytt framför er, ja, jag är avis!

Jag har iaf en liten resa att se fram emot i maj. Det ska bli nice, ser fram emot det massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar