Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 14 augusti 2013

Yoga

Idag efter träning och Tove ätit lunch så åkte vi och hälsade på Anna i häggenås. Vi fick både fika och middag där, vilken lyx!
Alltid lika trevligt och det blir ofta prat om kost och träning. Och idag pratade vi lite om yoga, som Anna håller på med, och jag blev sugen att testa. Så Anna visade en bok med massor av övningar och jag fotade av några program(om det heter så) och testade ett av dem direkt jag kom hem. Det gick bra, men gjorde ont och var skönt samtidigt. Jag var riktigt stel, men hoppas att det ska bli bättre om jag fortsätter med lite yoga. Men en yogamatta kanske måste införskaffas för bekvämlighetens skull.
Tror att detta yogapass var precis vad min stela kropp behövde efter all träning de sista dagarna. Så nu är jag redo för morgondagens träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar