Lilypie Third Birthday tickers

söndag 18 augusti 2013

Slut på semester

Imorgon är vi tillbaka i verkligheten efter sex veckor ledigt. Och det gör inget. Jag känner mig så himla nöjd med vår semester, vädret och allt vi har gjort.
Jag känner mig utvilad och älskar att vi har haft ett lugnt tempo, gjort en massa roliga saker tillsammans, men även att Peter har kunnat spela mycket golf och att jag har kunnat träna och träffa kompisar, vilket inte alls är så lätt när Peter är i Åre och jobbar.
Nu känner jag mig redo för hösten, en höst som jag tror kommer att bli väldigt intensiv, med massor att göra, utvecklande och rolig!

Här bjuder jag på några bilder från sommaren:
Mycket badande har det blivit!

Pippi-teatern står högt i kurs hos Tove

Sola har jag fått göra i massor!

Inledde semestern med SPA!

Och en nyklippt Tove!

Lek med kompisar!

Bad igen!

Semestern i Rättvik var det bästa under
hela sommaren. Dit åker vi igen!!!

Leken i vattnet lossnade mer och
mer för varje dag!

Livsnjutare

måla dalahästar kunde hon
ha gjort en hel dag...

Fina dalarna!

Karuseller var årets höjdpunkt!!

Kalas och bad hos Alicia!

Några av mina fina vänner som jag träffat lite i sommar!

Åter igen en badbild!

Tältning i tre nätter med god mat, sol,
fiske och umgänge med familjen.

Jamtli

Fem myror är fler än fyra elefanter!

Många bilder blev det för att sammanfatta den här sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar