Lilypie Third Birthday tickers

lördag 10 augusti 2013

Dag 10

Här kommer mina resultat för den första tredjedelen av fitnessfighten.
Midja: -3cm
Vikt: -1.5kg
Inte några lysande resultat alltså och när jag dessutom vet att när man gör en sån här ändring i kosten så är ju de första kilona man förlorar mest bara vätska som kroppen gör sig av med. Men samtidigt så känner jag inte att jag har jobbat med detta så hårt som jag skulle kunna, plus att några dagars tältande inte gjorde saken bättre. Så nu kan det bara bli bättre!
Iaf tills jag börjar jobba, så i 8 dagar till ser jag inga hinder med att träna och äta rätt. Sedan kräver det lite mer planering, men det ska nog gå rätt bra hoppas jag.

Mitt kvällsfika ikväll är hallon och kvarg, riktigt gott faktiskt, men just nu längtar jag efter choklad och lösviktsgodis... =)


//Sara

2 kommentarer:

  1. 3 cm runt midjan på 10 dagar är ju skitbra! Jag gick ner 5 cm på 6 månader. Hejja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är klart att det är bra, men innerst inne går jag ju och hoppas på mirakel och under hela den här månaden =)

      Radera