Lilypie Third Birthday tickers

söndag 18 augusti 2013

Skön dag!

Peter var på golftävling idag så då hade jag och Tove en riktigt slapp dag.
Först yogade jag och efter det tog jag ett långt bad och lyssnade på ljudbok, Tove tittade på film. Sedan sov hon och jag i 2!? timmar tillsammans. Tvivlar på att jag kommer att kunna sova ikväll, och allt kaffe jag nyss drack lär nog inte hjälpa till med sömnen heller...
Efter maten när Peter kommit hem så åkte jag och tränade. Och nu, äntligen, känner jag att träningen riktigt bränner och tar. Men övningarna har ju blivit tuffare och tuffare, samt att kroppen blir mer och mer sliten. Nu efter vi kom hem från tältningen har jag tränat i 11 dagar i sträck på gymmet, är riktigt nöjd att jag har tagit mig iväg så många gånger. Men imorgon blir det ett pass hemma och det är tyvärr inte lika jobbigt, men det kanske är precis vad min kropp behöver just nu, lite "vila".

Lite tid framför tv:n nu.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar