Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 augusti 2013

En bra vecka och bra start på nästa...

Förra veckan var superbra.
Så skoj att vara tillbaka på jobbet och allt gick superbra. Toves första riktiga vecka på förskolan gick hur bra som helst och verkligen trivs! Fick lite nya kläder av Peter när jag kom hem på fredagen och köpte lite mer kläder på lördagen innan vi grattade pappa med en helikoptertur och åt middag i Änge.

Även den här veckan tror jag blir superbra då jag har haft en superbra start på den. Återigen en bra dag på jobbet och hemma har jag och Tove haft en supermysig stund tillsammans, för mer än en stund blir det inte när man kommer hem 17.15... Vi åt god middag som var kvar sedan igår, sedan målade vi med vattenfärg och Tove verkligen älskar det och är duktig på det. När hon gick och lade sig så vek jag massor av tvätt och tog en lång dusch, ja, och plockade upp napp och snuttis ett antal gånger då hon hade "tappat" det. Men hon är superduktig som ligger själv i sin säng efter att jag har legat hos henne en stund och kliver aldrig upp, men ropar ibland och vill som sagt ha napp och snuttis eller en puss och "go", men det gör inget, det kan jag leva med. =) Jag får ju så mycket gjort, eller en längre stund för mig själv då hon kan ligga och somna själv.

Imorgon är det möte och Tove får vara hos min farmor en stund innan Peter hämtar henne. Nu är pusslandet tillbaka efter en lugn och skön sommar, men än så länge så löser sig allt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar