Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 13 augusti 2013

Inskolningen

Toves inskolning går superbra. Men det hade jag ju förväntat mig också.
Så imorgon och resten av veckan tänker jag korta ner hennes dagar om det är ok med pedagogen som håller i inskolningen. Det känns ju så fel att jag är ledig och hon måste vara på förskolan. Jag vill ju vara med henne och om hon inte behöver vara på förskolan så tycker jag att hon ska slippa, hon kommer att vara där så mycket framöver så det räcker och blir över.

Träningen och kosten gå iaf ganska bra. Idag blev träningspasset lite påskyndat för jag ville hämta Tove, samt att min plan från börjar var att plocka blåbär med Felicia på dagen och sedan på kvällen träna när Peter kommit hem, men det blev så att han inte kommer hem förrän på torsdag så då blev det ändringar i mina planer och ett kortare besök hos Felicia än vad jag tänkt och sedan direkt till gymmet. Men nu börjar jag känna att kroppen är trött och skulle behöva vila. Men jag tänker inte ge den det än, för jag antar att när jag börjar jobba så kommer den att få vila från träningen, ofrivillig eller ej.

Men OMG vad jag vill ha choklad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar