Lilypie Third Birthday tickers

söndag 23 mars 2014

Underbara helger

Det är så underbart med helg, synd bara att de är så korta...
Den här helgen fick en bra start med sovmorgon, sol och träning före jobbet i fredags. Detta ledde till träningsvärken from hell på lördag och benen kändes extremt tunga under löprundan, men den gick helt ok, synd bara att runkeeper-appen inte vill fungera riktigt bra.
På lördagen blev det även en lång runda på stan med många inköp, underbar hot stone massage för mig, en kort träff med Anna och Johanna och som avslut en sjukt god middag.
Även idag blev det löpning för mig, vilket även idag gick bra och jag la även till några tabator när jag kom hem.
Så nu ligger jag i ett härligt skumbad, känner doften från vår pulled beef i ugnen och tänker på kommande helger som ska innehålla fotbehandlig, fjälltur, långhelg, bröllop, påskfirande och sedan underbara veckor utomlands!

Livet är underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar