Lilypie Third Birthday tickers

söndag 2 mars 2014

Träning i februari

I februari har jag fått till 20 stycken träningstillfällen, vilket känns hur bra som helst med tanke på sjukdom och hur mycket annat det har varit den här månaden.
Jag har fått frågan hur jag kan komma upp i så många pass, men iom att jag även räknar yogapassen som jag gör ca tre-fyra gånger i veckan och dessa gör jag ofta en dag då jag redan har tränat för att stretcha hela kroppen, så blir det många men alla pass är inte högintensiva, dock mår min kropp bra av alla pass jag gör.

Så här långt är det:
Januari 16 pass
Februari 20 pass

2014 är det 36 pass

och 64 pass kvar tills det är 100 pass!

Och nu har jag kommit fram till vad jag ska belöna mig med. Det blir ett par snygga löparskor och ett par snygga vardagsskor, om inte dessa går att kombinera...

Trevlig söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar