Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 21 april 2010

Brad Paisley & Alison Krauss - Whiskey Lullaby (live)

En låt jag har tyckt varit bra i väldigt många år.

Igår hade jag en till körlektion, det gick sådär... Jag tycker att det är sjukt tråkigt att åka på körskolan och köra varje gång jag ska dit, men när jag väl sitter i bilen är det ganska skoj. Men nu måste jag jobba hårdare med teorin. Men varje dag jag slutar någolunda tidigt för att hinna till körskolan så har jag körlektioner. Har ju inlogg så jag kan göra 20 tester genom internet hemma, måste kanske göra några sånna snart? Men alla säger att jag kommer klara teorin så lätt, mest bara för att jag har haft det ganska lätt i skolan, men det här känns lite annorlunda. Får se om jag klarar mitt mål...

För övrigt så har jag superont i halsen, är väldigt täpt och nu på kvällen är jag inte heller så pigg, får se hur det går imorgon.

KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar