Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 29 april 2010

Slapp...

Det blir inte så mycket här just nu... Mycket på jobbet och mycket på fritiden, blandat roliga och tråkiga saker =)
I helgen var jag på 30-årsfest, det var roligt. Första 30-årskalaset ever.
Hade körlektion i tisdags, det gick väl inte superbra, men det går framåt. Är även klar med fas A och B, håller på med fas C men får inte riktigt till det.
Har även cyklat lite den här veckan, men inte i träningssyfte, tror inte mitt knä gillar det. Men jag har fått en tid på metropolen i mitten av maj, det blir nog bra.

Nu är det snart helg, tror det blir en del teori då och jag hoppas på massor av sol. =)


KRAM!

2 kommentarer:

  1. men nu ljuger du väl.... mattias 30årskalas då... =)

    SvaraRadera
  2. Ja, just det, det hade jag glömt... =) Kanske var lite berusad då? ;)

    SvaraRadera