Lilypie Third Birthday tickers

måndag 5 april 2010

Påsken

Jag har bara njutit av att vara ledig några dagar, har verkligen behövt det efter flytten och kurser hit och dit. Men jag har inte gjort något speciellt under påsken, åkt lite bil, lite skoter, grillat lite korv, druckit lite vin och öl, samt ätit massor, det har med andra ord varit toppen!
Men idag kände jag efter all mat och dryck att det var dax att testa knät i en löprunda, och det gick riktigt bra, får se hur det känns imorgon. Känns det bra så ska jag försöka mig ut på en kort sväng varannan dag.
Jag trivs hur bra som helst på Fristilen, men nu funderar jag på att säga upp medlemskapet.. Nu till våren och sommaren kan jag ju gå långa promenader, cykla och springa, sedan till hösten och vintern kan jag ju göra det också, kanske inte cykla på vintern, men skidor kan jag åka på vintern... Kanske ska börja simma istället... Hmm, jag ska nog fundera lite till på det här... Älskar ju spiningpassen på fristilen.

Natti, Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar